Çağrı Merkezi İş İlanları

15.12.2012 17:41

Günümüzde artık üretilen hammaddeyi ve tüketici ürünlerini bir şekilde satmamız gekiyor. Sadece üretmekle iş artık para kazandırmamaktadır. Stokları bir an önce eritmek devamında yeni taleplere cevap verme ihtiyacımız vardır. Bu nedenle bir çok firma pazarlama ve satış ekibi kurmuş durumdadır.

Bu üretilen ürünlerin son tüketiciye ulaştırılmasın yeni bir yöntem daha icad edilmiştir. Dijital pazarlama sektörü bu konuda öncülüğü çağrı merkezi işletmelerine vermiş durumdadır. Satılan malzeme ne olursa olsun bir şekilde insanlara haber verilmeli, ürünün tanıtımı en makul seviyelerde yapılmalıdır.

Yıllardır oluşturulmuş olan bu veri tabanına ulaşması en kolay telefon aracılığı ya da internet üzerinden olacaktır. Telefonla satış denildiğinde ilk akla gelen demobanklardır. Demo bankın görevi portföyde bulunan ürünü doğru zamanda doğru kişiye telefonda anlatarak gerekirse yüz yüze anlatılması ve tanıtılması için randevu talebi olmalıdır. 

Alınan bu randevuya gönderilen Satış ve Pazarlama Uzmanı istiatistiki olarak 10 müşteriden en az iki tanesine satış gerçekleştirebilmektedir. Eğer bünyenizde istihdam ettiğiniz müşteri temsilcisi ve satış pazarlama uzmanı kalifiye bir düzeyde ise bu rakam iki katına kadar çıkabilmektedir. Tabi burada asıl başarı telefonda ilk irtibatı kuran ve gerek ses tonuyla gerekse bilgi seviyesi ve yaklaşımı ile Çağrı Merkezi operatöründedir. 

İyi bir çağrı merkezi operatörü veya çağrı merkezi satış temsilcisi bulmak günümüzde oldukça zordur. Ancak iş ilanları yayınlayan siteler içinde bulunan isbul.net'te artık bu imkansız değil. isbul.net Çağrı Merkezi iş ilanları içerisinde tüm Türkiye'ye yayılmış birden çok iş ilanı yer almaktadır. Siteyi incelemek için adres çubuğuna www.isbul.net yazmanız yeterlidir.